Preruseni v ARM AM3358

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Prosinec 15 14:59:12 CET 2014

Jestli to nejde vydedukovat ze Starterwaru (jak znám kvalitu SW od Texasu, tak to tam někde bude, ale nevyplatí se to tam
hledat), tak bych zkusil dotaz na TI fóru pro daný chip, nebo ho prohledat. Je nutná registrace.

Hmm

Tipnu si se znalosti jiných TI dokumentů (také pro arm :-)
počet přerušení 128
počet registrů  INTC_MIR0 .. 3 - 4
4x32 bit = 128

Takže to bude maskovat bity přerušení, dle tabulky nad tím (spruh73k.pdf, 6.3).
Aha, dokonce je to napsané v na tou tabulkou v 6.5.1 :-D

Ještě je dobré sledovat jestli se ta hodnota (bit) v registru maže zápisem 1 (je to flag), nebo se musí najít jak se maže
jinak :-)

Pak pomáhá, jestli je debugger, sledovat jak se mění registry při předpokládané události. Je to rychlejší, než hledat mezi
20 registry ten správný bit. Občas mě u toho přepadá trudnomyslnost :-).

Vy to máte alespoň v jednom dokumentu, mě trvalo půl dne než jsem našel jiný dokument s čísly přerušení k podobnému popisu
registů. Hlavně mi trvalo, než mi to došlo :-D

ced