hromosvod - bylo kalkulator vedeni

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 15 08:39:58 CET 2014

On Mon, 15 Dec 2014, Evzen Horna wrote:

> Obávám se, že připojení k PE může zvýšit riziko přeskoku mezi střechou a
> roštem s tím souvisejícími následky. Paradoxně mi nakonec jako nejvhodnější

Myslite jako pri uderu blesku ? Tim ze to nebudete mit uzemene na PE tomu
nepomuzete. Jestli to pri uderu chyti hromosvod tak tech par set voltu
snad krytinu neprorazi, pokud by to vlezlo do strechy a mel se blesk
dostat na ten kovovy rost co jsou v nem kovove vruty zakryte 1mm tlustou
omitkou, tak si myslim ze mit jej spojeny s PE je nakonec nejlepsi - sice
si to asi odskace elektrika ale zase lidem by se nemelo nic stat.