Konektor 3x230V k motoru 370W

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 14 23:37:31 CET 2014

 14.12.2014, 23:31:35

Ja bych z toho takove drama nedelal. Jen mala cast doteku "na 220" ma
horsi nasledky nez ulek dotycneho.
Kdyby to "slo ven" tak o tom zadna, proste to musi bejt podle normy,
ale pro osobni pouziti tvurce, ktery je navic i i elektrotechnicky
znaly, je IMHO mozne byt v provedeni o dost benevolentnejsi.
Aneb, jak se rika, nejhorsi smrt, je smrt z vydeseni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz