hromosvod - bylo kalkulator vedeni

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Neděle Prosinec 14 22:18:38 CET 2014

Také se obávám. Sám jsem to neřešil až do letošního léta, kdy při,
patrně jen blízkém úderu, došlo k výboji z jednoho vrutu v sádrokartonu
do kolíku prodlužovačky v blízkosti stěny. Odešlo pár zařízení, z
vypínače pro světlo něco vyšlehlo, ale nic vážného se naštěstí nestalo.
Nevím kam to udeřilo, šly tři blízké výboje krátce za sebou. Při třetím
všechno zhaslo, vyletěly nějaké jističe, včetně toho venku. Přímý úder
to asi nebyl, to by mohlo být horší, ale neposoudím to. Nicméně mě to
již nenechává moc klidným, ale netuším, co s tím.

EH