hromosvod - bylo kalkulator vedeni

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Neděle Prosinec 14 21:53:22 CET 2014

Hezký den,

když už se zde objevilo téma hromosvodů, rád bych se zeptal na zemnění
ocelových konstrukcí pro sádrokarton v půdních prostorech. Zejména rošty
na dřevěných krokvích pod plechovou střechou jsou asi problém. Spojit je
se střechou a tím pádem s hromosvodem není dobré, spojit je s ochranným
vodičem mi také nepřipadá vhodné a nechat to jen tak asi také není ideální.
Jak se to v praxi řeší?

Díky
EH