pouzdro QFN44 do Formica

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 14 20:29:37 CET 2014

QFN je ještě v poho. Horší je, když se nepovede BGA:

http://www.edaboard.com/thread238489.html
(http://www.edaboard.com/thread238489.html)

PH

Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

"Dne 14. 12. 2014 17:54, Zdeněk Aster napsal(a):
Jo jo, až nějaky norský studen opraví datasheet a místo 24QFN obrázek s
popisem, že je to 44... tam dá 44QFN, tak to bude ok :-)
> http://www.atmel.com/images/atmel-8135-8-and-16-bit-avr-microcontroller-
atxmega16d4-32d4-64d4-128d4_datasheet.pdf

Ano, pisu si do poznamek, ze je potreba u datasheetu k divnejm
procesorum prepocitat vyvody ;-)
To je fakt dobra chybicka, uz se mi povedlo teda nakreslit footprint, co
mel obraceny smysl cislovani, nastesti to byla doma delana jednostranna
deska, nanestasti jsem na to prisel, kdyz bylo vsechno osazene ;-)"