pouzdro QFN44 do Formica

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Prosinec 14 17:54:11 CET 2014

Jo jo, až nějaky norský studen opraví datasheet a místo 24QFN obrázek s
popisem, že je to 44... tam dá 44QFN,
tak to bude ok :-)
http://www.atmel.com/images/atmel-8135-8-and-16-bit-avr-microcontroller-
atxmega16d4-32d4-64d4-128d4_datasheet.pdf

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 12. 2014 15:28:51
Předmět: Re: pouzdro QFN44 do Formica

"

Soucasti datasheetu byva i doporucený footprint, podle toho jsem to vzdycky
nakreslil a bylo to OK.
Podle postupne ziskanych zkusenosti pro rucni osazovani delam mensi korekce
- necham piny vic couhat ven a stredni plosku trosku zmensim, neni to tak
citlive na davkovani pasty a da se to po pretaveni dobre objet pajkou pro
jistotu.
Nektera pouzdra ktera jsou soucasti knihoven nebyvaji take kolikrat
optimalni.