moderni keraniky ve spinanych zdrojich

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 14 14:10:06 CET 2014

 14.12.2014, 14:05:10

X7R a pod. neni oznaceni konkretni hmoty, ale oznaceni teplotniho
chovani. Je jasne, ze ruzne hmoty se mohou chovat velmi podobne a
tudiz jim prislusi stejne oznaceni.
Ale i ja si myslim, ze vzrust kapacity pri stalem zmensovani rozmeru
je dan spis technologicky (necistoty, nehomogenity, tolerance),
nez principialne novym slozenim hmoty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz