moderni keraniky ve spinanych zdrojich

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 13 21:35:53 CET 2014

 13.12.2014, 21:12:14

Pravda, pravda, nejak jsem ty rozmery domotal, 10uF/100 je az v 2220
http://product.tdk.com/capacitor/mlcc/detailed_information.php?lang=en&ref=jp&part_no=C5750X7S2A106M230KB
O tom varikapovem chovani vim, proto jsem pokukoval po 100V, aby to
bylo pouzitelne i pri 30-40V. Bohuzel, jednoduche pravidlo, cim mensi
kond, tim vyraznejsi pokles kapacity plati jen nekdy, jindy je to prast
jako uhod.  Myslim ze to muze byt tim, kdyz vyrobce u vetsiho kondu
pouzije mene vrstev. No ale s tim uz se nejak pomalu ucim zit.
Ted mi vic vadi pokles s frekvenci. Jak to vypada u zmineneho 10u/100
je v priloze, prevzato ud vyrobce, viz vyse a do 20 MHz to urcite
neni. 2u2/100 v 1206 ma ten zlom na 2,88MHz, coz je jiste lepsi, ale
ani tak zadna slava
(http://product.tdk.com/capacitor/mlcc/detailed_information.php?lang=en&ref=jp&part_no=C3216X7S2A225M160AB)
Na ten soft od muraty uz jsem taky narazil, ale jeste netusim, co
vsechno to umi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz