moderni keraniky ve spinanych zdrojich

Sobota Prosinec 13 20:37:00 CET 2014

No ono to má na rezonanci nějaké miliohmy. Elity se budou chovat ještě
hůř, jen ta rezonance je silně zatlumená relativně velkým ESR. Zrovna
včera jsem hledal něco o keramikách a našel jsem tohle
http://ds.murata.co.jp/software/simsurfing/en-us/index.html#
Kde jste viděl 10M/100? U kterého výrobce? Je k tomu nějaký datasheet?
Já tam vidím ve 1210 max 2M2/100 a myslím že tak do 20 MHz je to docela
v pohodě. Horší je ten pokles kapacity na 20% při max. napětí. O tom
víte? U některých kapacit + napětí najdete to samé v 1210 a v 1206. Ve
1206 klesá kapacita ještě víc. Mám už nějakých pár let zásobu 4M7/50 v
1812. Dnes to všichni dělají jen ve 1210 a s těmito mizernými parametry :-(

Anděl