Re: OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

Sobota Prosinec 13 16:49:56 CET 2014

Dne 13. prosince 2014 16:35 gatilo <gatilo na centrum.cz> napsal(a):

> Pri rozumnem soleni, by nikomu nemel zadne problemy zpusobit ani ten
> NaCl. Zaklad problemu je ten, ze se dneska soli moc...

Typická manželská scénka probíhá takto: žena uvaří jídlo a servíruje muži
na stůl. Ten se do toho pustí a pak následuje rozhovor (Ž=žena, M=muž):
Ž: Chutná ti to?
M: Ale jo.
Ž: Tak chutná nebo ne?
M: Je to docela dobrý.
Ž: Docela?
M: No je to trochu přesolený.
Ž: Takže ti to nechutná. Já se na to vyseru, já už vařit nebudu, já tady
nikomu služku dělat nebudu!

A tady je ta příčina stoupajícího krevního tlaku, jednat moc soli a druhak
ječící manželka...

P.K.