OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 13 13:12:07 CET 2014

Zdravím,
  hmm, tak bohužel poměr je obrácený... Jasně, takový je skutečně přírodní
poměr, ale to by pak chtělo jíst jen pokrmy solené tímto... Ono když vařím,
často používám příměsi přirozeně slané (sojová omáčka Kikkoman, směsi koření
atd) a tim se efektivně i v tom pokrmu ten draslík poředí. Tak bych raději
ten původní poměr ve prospěch draslíku... Tudy tedy ne, škoda, říkal jsem si,
že takto snadno by to bylo fajn.
  Zdraví Pavel