Re: [OT] OSVČ daně paušál, plátce DPH

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 12 20:59:43 CET 2014

No a jak se zjistí neodepsaná část zařízení v případě paušálních nákladů
a tedy neprovádění odpisů? Nějakým zpětným dopočtem "jakože odpisů"?
Co když jsem zařízení mezitím zničil? Nemusím účtovat škody, takže to
nemusím nikomu dokládat. Atd.
To je právě ta nekompatibilita paušálních nákladů a DPH, o které jsem psal.

PL

****************************

From: "Tom Meinlschmidt" <hw na meinlschmidt.org>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 12, 2014 8:49 PM
Subject: Re: [OT] OSVČ daně paušál, plátce DPH

Jeste bych pridal dve veci:

co si lidi zvolili za dementy, to maji. Bohuzel nas 'prizivniku' je zrejme malo na to, je vsechny vyhazet
z oken na rozzhaveny kopi

pokud z nejakeho duvodu zrusite registraci k dph, muze Vas cekat nekolik neprijemnych veci - napr. predpokladam u majektu doplaceni dph z doposud neodepsane casti, a minimalne kontrola z FU - 3 roky zpetne jsou standard.

tm