RE: [OT] OSVČ daně paušál, plátce DPH

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 12 20:03:35 CET 2014

Nápad odevzdat 12 přiznání najednou jsem měl taky, ale neprošel. Prý nemůžu
odevzdat přiznání před koncem období, za které ho podávám. :-(
Pracuji mimo bydliště, takže to měsíční donášení okopírovaného přiznání mě
dost otravovalo.

Ano, takto vypadá odstranění administrativy a usnadnění podnikání v praxi.
:-(

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, December 12, 2014 7:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] OSVČ daně paušál, plátce DPH

Huh. Nojo, teď jsem se na to díval. Opravdu jako nový plátce je každý
automaticky měsíční, a požádat o kvartálního může až po 3 letech. Sakra
práce, tak to je docela nepříjemnost, automaticky jsem předpokládal, že budu
kvartální plátce.
Při pozastavené činnosti by to nebylo tak zlé, to bych jim tam v lednu
přinesl 12 nulových přizání na celý rok dopředu a byl by klid.
Ale při běžícím podnikání to znamená na to furt myslet.
Tak to nám ti socani zase "usnadnili" život.

Díky.
PL