lampa s lupov

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 12 16:38:28 CET 2014

nevim kolik vam je, ale ja pozoruji to same cca posledni dva roky a to
tak, ze v krame mi jako alergikovi musi slozeni potravin cist manzelka a
co je horsi tak prestavam videt i na mobil...

otazka je ciste filozoficka co bylo driv - zda zhorsujici se oci ->
binokular a nebo binokular -> zhorsujici se oci

ocarka mi tvrdi, ze to s tim zlenivenim oci je blbost a povera

zrejme je to opravdu tak, ze mame predprogramovano tech cca 40 let
zivotnost a ja uz o chloupek pretahuju

RV