lampa s lupov

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Prosinec 12 16:22:43 CET 2014

dobry den.

taky pridam postreh s pouzivani "zvetsovadel" .

jedina dostupna(cenove) vec pro praci je ten ksilt se sklickama.

mam puvodni z gme, ale mam v nem sklo nejake od farnellu, ktere dorazilo misto objednaneho celeho ksiltu ala gme . (souhra anglictiny a atd. :-) ).

to samotne sklo(plast samo) za cca 400kc je nejak kvalitninejsi nez ty v gme cajku. prilepil jsem ho tam tavkou a je to ok.

pak jsem si koupil jeste podobne bryle, maji vyhodu, ze se cloveku nepoti na hlave kus plastu jako u ksiltu, ale rusi zaostrovani na okoli, ktere neni

tak opticky oddelene .

po roce pouzivani a to s velmi velkou  pridanou hodnotou, o tom nemuze bejt rec, jsem zjistil, ze uz na blizko nezaostrim. nekdo mi rikal, ze mi

zleplovateli oci, nebo tak nejak. nevim jestli to ma primou souvislot, ale rekl bych ze ano.

jsem si take rikal, ze optik by mi mel umet vyrobit bryle na jemnou praci se spravnym zvetsenim a pozadovanou pracovni vzdalenosti.

ta se ukazala pro kazdeho v okoli s tim samym ksiltem jina. pro me ok, ale nekteri uz jsou moc blizko k pajecce.

takze "ocare" asi zkusim.

ono najednou videt co clovek opravdu tou pajeckou pacha neni od veci :-).

tomik.