hromosvod - bylo kalkulator vedeni

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 12 15:32:59 CET 2014

Poměrně dost informací k tématu je třeba v
http://www.kniska.eu/kniska/kniska_2.1-1 (i když je to "trochu" reklama
Dehnu).

Pak samozřejmě zdravý fyzikálně-elektrický rozum a nejlépe známý revizák.

Známý ne proto, že napíše revizi na nesmysly naslepo, ale že se s ním
člověk poradí, půjčí si ev. měřáky, doladí v klidu odpor zemniče (třeba
zatloukáním pomocných zemnících tyčí) a vše spěje ke zdárnému konci.

Bez prudíren a pakáren...

--
Jirka