O2 internet po pevné lince

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Prosinec 12 09:15:00 CET 2014

Dovolil bych si utrousit mou včerejší zkušenost
s internetovým připojením po pevné lince:

Kamarádce z místa kde dědi zdraví cizí lidi jsem pomohl k levnému
použitému PC v velkým monitorem.
Tím jsem se stal garantem čehokoliv souvisejícího.

Připojili jí na internet po pevné lince.
Fungoval Chrome (tak mi bylo řečeno).
Nefungoval Firefox ani Ammyy Admin (alá Team Viever).

Selhali nějaké moje konfigurační brikule prováděné s kamarádkou po
telefonu (!), které jsme našel na net-u.

Tak jsem zavolal na podporu. Po průchodu plechovou hubou jsem se
dostal ve styk s nějakou celkem příjemnou slečnou.

Byla v obraze, pojmy jako Chrome a FireFox ji nedělali problémy.
Na cokoliv jiného se musela jít zeptat. Ti kteří věděli víc, byli ale
kupodivu celkem vytížení a tak jsem si počekal a počekal a počekal.

Od těch kteří zvládali i pojem 'vzdálený přístup' jsem se dozvěděl, že
pokud si od nich kamarádka nekoupí pevnou IP adresu (nárůst měsíčních
poplatků o 30%) tak není možné se na její stroj připojit.

Jediné co pro nás mohli udělali bylo, že vzdáleně na modemu vypnuli IP6.

No a pak se vše rozjelo jak po másle!

Vzdáleně jsem se připojil, kamarádku proškolil co je klik, dvojklik a
pravoklik a kdybych věděl co s tím vlastně bylo, mohl jsem jít spát s
pocitem vítěze.

Třeba rada, vypnout IP6 od O2, někomu pomůže.

ZU