Zvuk sireny

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 11 16:51:04 CET 2014

Dobrý den,

ano, to je definováno docela přesně:

www.hzscr.cz/soubor/3-priloha3-pdf.aspx

Barva (obsah harmonických) toho tónu bývá různá, podle toho, jestli ho
neneruje klasická motorová rotační siréna nebo nějaká elektronická varianta.

JMN