Zvuk sireny

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 11 11:38:45 CET 2014

Zdravím,
  ano, vím, znám, jenže tam byly ty plechy 2: jeden byl pevnou součástí těla té
sirény a druhý byl navlečen na tento první, opatřen aretační maticí a otvory
přibližně stejně velkými, jako na tom prvním. Vzájemným otáčením se efektivní
otvory zmenšovaly či zvětšovaly překryvem materiálu plechu 1 a plechu 2. Ale
jen jsem to viděl, nemohl jsem na to sahat, natož tu sirénu spustit, takže o
účelu se mohu jen dohadovat. Byla umístěna v jednom krytu CO (jenom uložená),
kam se pořádal den otevřených dveří.
  Pavel