Zvuk sireny

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 11 10:47:27 CET 2014

Zdravím,

> Trochu mimo tema - projizdel jsem vesnici/malomestem, prvni streda
> v mesici, poledne a zacala jecet sirena (pravidelna zkouska siren).
>
> V aute ktere tlumi zvuk to bylo mnhohem hlasitejsi nez sireny sanitky
> ci hasicu, lidi na chodniku nemohli jit a museli si rukama zacpavat usi.
>
> Je vubec mozne provozovat neco takoveho ?

  zajímavá otázka. Zřejmě to ještě neprošlo regulací EU - lze v brzké době
očekávat normu pro speciální odhlučněné sirény, které budou smět generovat
maximálně, řekněme, 40 dB 1m od sirény :-). Bude to asi jako jed na myši,
který myši zabíjí tím, že myš se pravidelnou komzumací jedu přežere natolik,
že chcípne na obezitu :-).

  Pavel