Zneskodneni TV - Vyreseno

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Prosinec 11 01:54:05 CET 2014

No jestli je to formulováno takto, tak by bohatě stačilo, aby TV upravil
kdokoliv jiný, než poplatník. Tedy pokud TV upraví soused (a já třeba na
oplátku zase tu jeho), bude z pohledu zákona všechno OK.

Ano, je to zprasek.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Hudeček
To: HW-news
Sent: Thursday, December 11, 2014 1:28 AM
Subject: RE: Zneskodneni TV - Vyreseno

"i případě, že si jej poplatník upraví"
Já to pochopil tak, že když si jej upravím sám, je to dle zákona stále TV.
Budu-li mít papír, že to upravil někdo jiný, již není splněno "si jej" a TVP
to tedy již není. Jeden z prvních příspěvků k tomuto tématu odkazoval na
formulář od ČT pro firmy, kde je přímo kolonka, která takový zánik TV funkce
apriori umožňuje.

PH

Od: Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Upřimně řečeno mě to dost zajíma, když jsem to řešil kdysi i s právníky, tak
výklad byl trošku jiný,
dovolím si citaci zákona.....

(2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k
 individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání, je-li šířeno
 prostřednictvím zemských rádiových vysílacích zařízení využívajících
 rádiové kmitočty vyhrazené pro šíření a přenos rozhlasového nebo
 televizního vysílání, družic nebo kabelových systémů (dále jen
 "televizní přijímač"). Toto zařízení se považuje za televizní přijímač
 i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu.

Jak se chcete vypořádat s touto zákonou formulací, už je na to nějaký vzor,
kde to někdo
vyhrál u soudu? Přijde mi to jako to samé jako firmy dali rádia z aut a
jestli je chtěji,
zaměstnanci tak si je tam mohou dát... Jenže opět neznalost zákona, jim
koncesionářské poplatky nevyřeší....

Nechci flame s poplatky, mám k tomu taky odpor, ale to ničení tuneru by mě
fakt zajímalo.....
=