Zneskodneni TV - Vyreseno

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 11 01:28:50 CET 2014

"i případě, že si jej poplatník upraví"

Já to pochopil tak, že když si jej upravím sám, je to dle zákona stále TV.
Budu-li mít papír, že to upravil někdo jiný, již není splněno "si jej" a TVP
to tedy již není. Jeden z prvních příspěvků k tomuto tématu odkazoval na
formulář od ČT pro firmy, kde je přímo kolonka, která takový zánik TV funkce
apriori umožňuje.

PH

Od: Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz(mailto:Zdenek.Aster na seznam.cz)
"
Upřimně řečeno mě to dost zajíma, když jsem to řešil kdysi i s právníky, tak
výklad byl trošku jiný,
dovolím si citaci zákona.....

(2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k

 individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání, je-li šířeno

 prostřednictvím zemských rádiových vysílacích zařízení využívajících

 rádiové kmitočty vyhrazené pro šíření a přenos rozhlasového nebo

 televizního vysílání, družic nebo kabelových systémů (dále jen

 "televizní přijímač"). Toto zařízení se považuje za televizní přijímač

 i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu.

Jak se chcete vypořádat s touto zákonou formulací, už je na to nějaký vzor,
kde to někdo

vyhrál u soudu? Přijde mi to jako to samé jako firmy dali rádia z aut a
jestli je chtěji,

zaměstnanci tak si je tam mohou dát... Jenže opět neznalost zákona, jim

koncesionářské poplatky nevyřeší....

Nechci flame s poplatky, mám k tomu taky odpor, ale to ničení tuneru by mě
fakt zajímalo.....

"