Zneskodneni TV - Vyreseno

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Prosinec 10 23:14:50 CET 2014

Upřimně řečeno mě to dost zajíma, když jsem to řešil kdysi i s právníky, tak
výklad byl trošku jiný,
dovolím si citaci zákona.....

(2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k

 individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání, je-li šířeno

 prostřednictvím zemských rádiových vysílacích zařízení využívajících

 rádiové kmitočty vyhrazené pro šíření a přenos rozhlasového nebo

 televizního vysílání, družic nebo kabelových systémů (dále jen

 "televizní přijímač"). Toto zařízení se považuje za televizní přijímač

 i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu.

Jak se chcete vypořádat s touto zákonou formulací, už je na to nějaký vzor,
kde to někdo

vyhrál u soudu? Přijde mi to jako to samé jako firmy dali rádia z aut a
jestli je chtěji,

zaměstnanci tak si je tam mohou dát... Jenže opět neznalost zákona, jim

koncesionářské poplatky nevyřeší....

Nechci flame s poplatky, mám k tomu taky odpor, ale to ničení tuneru by mě
fakt zajímalo.....

Zdeněk Aster