STM32F4 SPI Half Duplex

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Prosinec 10 17:35:16 CET 2014

Nepomohlo by připojit Tx pin přes nějaký ten HC125 a udělat přepínání
směru "ručně" ? Pak to můžete nechat v plném duplexu a konec BUSY se
kryje s posledním RXNE, což se dá ukočírovat v přerušení.
Ten poloduplex je v tomhle nešikovný, protože při vysílání neprobíhá
příjem a tak musíte testovat to BUSY.

Mrazík