zesileni repro - vyreseno

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Prosinec 10 13:56:19 CET 2014

Pekne odpoledne,

ad zdirky, pouzil jsem tyto
http://www.gme.cz/pristrojova-zdirka-4mm-cerna-24-302-2-p811-149 zatim je to
ok, navic kabely se asi nebudou moc vytahovat.
Krabickau jsem pouzil Z-050/J z TME

pro merici snury planuju koupit nejake obycejnejsi a vytisknu drzacek
tlacitka ktery se nasadi na cerveny hrot. Tak aby se to dalo ovladat primo
na hrotu.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of
SvobodovaA na szdc.cz
Sent: 10. prosince 2014 13:41
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: zesileni repro - vyreseno

Hezké odpoledne,

	jen se zeptám na ty zdířky. Původní autor před nimi varuje, ale
přeci jenom je to již iks roků a tak se třeba nové svorky projevují tak, že
se neprojevují. Mne se ten přístroj totiž opravdu líbí, takže jej možná budu
o volnu přes vánoce tvořit :-) Jen jsem stále řešila ten problém s
připojením hrotů.

	S bateriovým napájením to vidím stejně, trafo je přeci jenom trafo a
síť se jen tak nevybije. A když už ano, tak je to pak stejně jedno.

Saša Svobodová