zesileni repro - vyreseno

SvobodovaA na szdc.cz SvobodovaA na szdc.cz
Středa Prosinec 10 13:41:22 CET 2014

Hezké odpoledne,

	jen se zeptám na ty zdířky. Původní autor před nimi varuje, ale přeci jenom je to již iks roků a tak se třeba nové svorky projevují tak, že se neprojevují. Mne se ten přístroj totiž opravdu líbí, takže jej možná budu o volnu přes vánoce tvořit :-) Jen jsem stále řešila ten problém s připojením hrotů.

	S bateriovým napájením to vidím stejně, trafo je přeci jenom trafo a síť se jen tak nevybije. A když už ano, tak je to pak stejně jedno.

Saša Svobodová

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Urbancik
Sent: Wednesday, December 10, 2014 1:24 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: zesileni repro - vyreseno

Souhlasim s tim ze schema je relativne slozite, dat tam 4066 jsem premyslel, ale nic moc se tim neusetri.

Misto diskutovani o tom jak to udelat lip jsem si radsi postavil to co uz je, protoze takto bych nikdy zadny zkratmetr nemel :-) Nemyslim nikoho konkretne, jen to v diskuzich je vice o teoretizovani jkak co udelat, nez o samotne stavbe.

Ad baterky, klasicka situace je pak ze jsou vybite kdyz je potreba merit.
Trafo to jisti a takto to bude pekne na polici s ostatni technikou.