OT Vtip [ Was Re: Vodivost troleji ]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Prosinec 10 12:12:00 CET 2014

Zdravím,
Tohle mi nedá sem nedat starý vtip - těm, kteří jej znají, se omlouvám.

  Sedí si takhle u stolku v horském hotelu novinář, matematik a fyzik.
  Před oknem proběhne bílý kamzík. Novinář spolusedící upozorní: "Vida,
žijí zde bílí kamzíci! To bude panečku reportáž..."
  Matematik se ohradí: "No, pane kolego, když už o tom chcete psát, tak
prosím náležitě a přesně! Musíte to napsat takto: Žije zde nejméně jeden
bílý kamzík."
  A fyzik na to: "No jo, matematici... Ti nikdy nedokážou udělat přesnou
formulaci... To tam nepište... Musíte napsat: Žije zde nejméně jeden
kamzík, který je nejméně z jedné strany bílý"

Pavel