zesileni repro - vyreseno

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Prosinec 10 11:33:58 CET 2014

Ano, zaujimal ma text. A nad tym rele a obvodoch okolo som uvazoval uz
vcera vecer a dnes sa ukazalo, ze rano nie je mudrejsie vecera.
V dnesnej dobe by sa to dalo riesit trochu inymi suciastkami, snad aj
obvodovo jednoduchsie a s nizsou spotrebou, ak nie rovno bateriovo
napajane - takze ten povodny text som chcel len "pre info".

Dňa 10. decembra 2014, 11:23, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: