Vodivost troleji

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Středa Prosinec 10 10:44:58 CET 2014

Bylo to v pořadech o Teslovi např. Šílená elektřina Dokument CZ(asi
http://www.ulozto.sk/xHkk51K/silena-elektrina-dokument-cz-avi), Šílená
elektřina Nikoly Tesly, Tesla_Pan_Blesku, Teslovy vize a vynálezy (25min)

V prvním filnu je to popsaný asi po 20 minutě. Doporučuji se na to znovu
podívat. V dalších je o tom jenom zmínka.

JL