Re: jaký SSD ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 9 22:45:14 CET 2014

 9.12.2014, 22:36:00

Pro sebe jsem vytipoval Transcend 370, ale nejak neni cas na ty kejkle
spojene s jeho pouzitim, tak jsem jej zatim nekoupil. Cena cca 1/2 z
vaseho rozpoctu, nejake povidani treba
http://www.purepc.pl/pamieci_masowe/transcend_ssd370_128_i_256_gb_test_konkurentow_crucial_mx100?page=0,0
Trim je pomerne dulezita funkce, IMHO ji dnes podporuji vsechny SSD i
vsechny bezne OS krom WXP.
Ty ostatni zkratky neznam, snad nejsou tak dulezite.

K poslednimu bodu, ono uz dnes neplati, ze koncem roku jde veskera PC
technika o 10% nahoru ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz