davnovek v pocitani

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Prosinec 9 17:31:48 CET 2014

Zdravim,

"kontrolu nad řády"
to mi pripomelo, jak jsme brigadnicili na pasu ve skodovce
prisel mistr, zasunul do prevodovky hridel, priklepl kladivkem, zmeril
kolik to vycnivalo a zeptal se: Vidite na kolik to mate zabouchat?
a my, ze jo.

za dve hodky ho malem kleplo: stotiny milimetru sedely sice na chlup -
jenom ty milimetry litaly na vsechny smery
(nastesti jsme nestihli nasim vykonem udelat velikou skodu - se tech par
kusu sundalo z pasu a preklepalo)

:)

   Sam