zesileni repro

SvobodovaA na szdc.cz SvobodovaA na szdc.cz
Úterý Prosinec 9 15:34:28 CET 2014

Hezké odpoledne,

	tak to nepovím, protože to nevím. Přístroj jsem nestavěla, ale podle popisu to tak má být. Ačkoli je to již dost dlouho co jsem ten návod četla, takže si  možná pamatuji něco jinak. V článku je obrázek, kde pomocí této metody hledá zkrat v síti logických obvodů a také se tam píše o tom, že se pro hroty nedají používat zdířky, protože se jim moc mění odpor a tím se přístroj stává nepoužitelným. Asi by to chtělo postavit a zkusit :-)

Saša Svobodová

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Tuesday, December 09, 2014 3:20 PM
To: HW-news
Subject: RE: zesileni repro

Aha, snad již trochu chápu... děkuji za vysvětlení.
Takže když použiji příklad - vstup zesilovače ve zkratu, na vstupu je paralelně rezsitor 47k, kondenzátor 330pF a jde to do operačního zesilovače (pro jednoduchost bez dalších sériových rezistorů) a je to vzdušná montáž. Hrot 2 připojím na zem vstupního konektoru a když bude ve zkratu ten kondenzátor tak to pozná skutečně když ze společného bodu půjdu hrotem 1 k odporu nebo ke kondenzátoru nebo k operačnímu zesilovači ? Podle schématu tam teče 12/220=55 mA. Změny tohodle proudíku to dokáže odhalit?
Na zkraty tohoto typu jsme kdysi (taky podle amára) stavěli proudové sondy s otevřeným C- feritovým jadýrkem v hrotu a musel se tam ijektovat střídavý budicí signál. A pak se dalo najít po které trase ten signál skutečně putuje. Ale nefungovalo to v těsné blízkosti uzlů, vždy až tak 1-2 cm daleko.

Zdravím
L. Kručinský