zesileni repro

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Prosinec 9 11:40:10 CET 2014

Ad trimr, ano
Repro je tam tento http://www.gme.cz/kpb1220-p641-002

Ad piezo, ano je to mozne. Idealne bych ale rad nechal ten repro, protoze
mam udelany I vystup na sluchatka a tak bude zesilovac stale potreba.

Vecer se na to podivam osciloskopem a uvidim co kde je

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: 9. prosince 2014 11:20
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: zesileni repro

Trimr jste předpokládám zkoušel vytočit až k 0...

Buzení repro tímto způsobem není optimální ani impedančně, ani tím, že jsou
využity vlastně jen kladné půlvlny.

Mimochodem u GM jsem nenašel 17 Ohmů repro...

Pokud chcete zachovat reproduktor, zvolte jiné zapojení zesilovače
(jakýkoliv co nejjednodušší IO, popř. jen můstek z transistorů).

Příp. zkuste místo reproduktoru přímo mezi mezi výstupy hradel (piny 8 a
11) zapojit piezočlen, raději s nějakým odporem cca desítky až stovky Ohmů v
sérii (aby nebyly výstupy "natvrdo" propojené kapacitou pieza).
Piezočlen samozřejmě v rezonanční komůrce a co největší (např.
http://www.gme.cz/kpe-1700nc-p640-061 - pokud nevadí velikost)...

Příp. něco jiného z http://www.gme.cz/piezomenice-zapouzdrene apod., ale
pozor - ne samokmitající.

--