zesileni repro

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Prosinec 9 09:00:12 CET 2014

Tak ještě na to schéma koukám, napájení IO6 je mezi -12V a -7V. To mě
zmátlo. Tak to platí jen první věta.
Pak jsem si všimnul, že ve zdrojové části není nikde nakresleno, kde je to
připojené na GND.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Hovorka <OK1CJH na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 9. 12. 2014 8:44:27
Předmět: Re: zesileni repro

"
Zdravím,

Tranzistor KFY46 jste sehnal?  Pokud tam máte jiný, tak bude asi potřeba
laborovat s hodnotou R17.

Mě se ten zesilovač reproduktoru vůbec nelíbí. Nejspíš reproduktorem poteče
klidový proud a to výrobce reproduktoru nepředpokládá.

Spíš bych to udělal tak, že bych odpor R17 připojil přímo na +12 V (možná
bude potřeba zvýšit hodnota, aby to tranzistor přežil) a reproduktor přes
kondenzátor (10 - 100 uF (odhad)) na kolektor tranzistoru.
Další možnost je experimentovat s odporem R17. Spíš bych ho připojil mezi
bázi a kolektor a našel takovou hodnotu, aby na tranzistoru byla polovina
napájecího napětí.

Honza