Zneskodneni TV

Úterý Prosinec 9 08:07:21 CET 2014

IMHO to udělá úplně kterýkoliv TV opravář a potvrzení na kus papíru s
razítkem napíše taky.

V evidenčním listu máte přímo tu kouzelnou formulku "Přijímač(e) se stal(e)
trvale nezpůsobilými k reprodukci televizního vysílání":

https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/doc/evlist_podnikatele.pdf

Podlě mě ani není potřeba demontáž tuneru (pozor, aby takový zásah televize
vůbec přežila), stačí štípačkama ucvaknout konektor, kabel pak nebude kam
připojit. Z vnější strany televize to pak bude vypadat, jako by tam tuner
vůbec nebyl.

P.K.