OT: logo

Pondělí Prosinec 8 17:52:10 CET 2014

Hezký večer,

	já si zase myslím, že spojení náboženství a elektrotechniky není tak
moc od věci. Často se mi totiž některá zapojení a programy zdají býti
nadpřirozenými.

	Navíc, pokud se v jedné hodině naučíte udobřit si mocnosti Nebeské i
pekelné, a ve druhé se naučíte základní zákony pánů Ohma a Kirchhoffa,
tak pak můžete s klidem vynalézat :-)

Saša Svobodová