Psani azbukou (bylo: Re: OT Kanony a ustova brzda)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 8 16:25:55 CET 2014

No, ty doplňky se "nebookmarkují", ale instalují do prohlížeče či
poštovního klienta a pak to slouží jako rychlý a nadmíru jednoduchý
pracovní nástroj...

Mimochodem: pořád ještě neuvažujete o změně poštovního klienta za něco,
co by tu diakritiku zvládalo? Třeba by to šlo k Vánocům ;-)

--
Jirka