OT Kanony a ustova brzda

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Prosinec 8 11:08:16 CET 2014

Dne 8.12.2014 v 10:58 Tomáš Hamouz napsal(a):
> To je nutné řešit výchovou. Když mám doma kvér, tak všichni kdo ho
> unesou s nám musí umět správně zacházet. Je to podstatně účinnější než
> zakazovat na něj sahat.

Nesouhlasím,
tím že s ním umím zacházet (vystřelit z něj, nabít ho, zajistit,
odjistit) se posiluje sebedůvěra a vede to k tomu, dotyčný ho bude chtít
použít  - protože přece s ním umí zacházet. A do jistého věku, prostě
nemá duševní schopnosti rozhodnout zda ano nebo ne.
proč jsou volby až od 18? Naučme všechny volit (hodit lístek do urny
zvládne leckdo) a odstranme věkový limit na volby.
(Hlavní není jak se zbraň používá, ale kdy ji použít a kdy rozhodně ne)

Na rovinu, když si vzpomenu, co jsem já vyváděl jako kluk, tak jsem
šťastný, že jsem se ke zbrani nedostal. A že jsem si půjčoval lecos od
rodičů.

A protože jsme silně OT, je to můj poslední příspěvek na toto téma.

Petr