OT Kanony a ustova brzda

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Prosinec 8 10:51:42 CET 2014

To možná ano,
ale pokud tam nebude systém zbrojních pasů, tak si každý "trochu na
hlavu" může kdykoliv koupit zbraň.

Zbrojní pasy u nás trochu filtrují lidi, kteří můžou být nebezpeční.
Jako každý systém má samozřejmě jisté nedostatky - někteří jedinci jej
nedostanou i když nejsou nebezpeční a jiní, kteří jsou na hlavu jen
trochu, zůstanou neodhaleni a zbraň mají.

Navíc to, že kdokoliv může mít zbraň ( a má ji), vede k tomu, že zbraně
jsou podstatně dostupnější i pro skupiny, kteří by k nim neměli mít
přístup - mladí. Stačí si vypujčit tatínkův kvér, nač shánět vlastní.
Namítnete, že tatínek má mít kvér v trezoru,  jasně, ale podle mě je
kvér v trezoru pro vlastní obranu úplně nanic. už vidím jak prosím večer
zloděje: "Pane prosím moment, musím si najít klíče od trezoru a pak si
skočím do vedlejší místnosti pro flintu"

Petr