OT Kanony a ustova brzda

Neděle Prosinec 7 20:46:03 CET 2014

Hezký večer,

	jestli není lepší tento problém vyřešit tak, že po sobě přestaneme
střílet z pistolí, pušek, samopalů, kulometů, tanků, děl, houfnic,
reketometů... a když bude mít někdo nějaký problém, tak se sejdou dva
maníci, dají si někde za vesnicí do držky (případně souboj s lahvemi s
močí na dvacet metrů) a pak bude klid?

Saša Svobodová