OT Kanony a ustova brzda

Neděle Prosinec 7 19:28:55 CET 2014

Asi se jeste do toho nepustila EU, myslim, ze ekologicke strely jsou
takove pole neorane ;-) Kazdopadne, na Morave uz to zacali radikalne
resit i bez EU :-P

Ale k veci - neni hlavnim ucelem ustove brzdy eliminace zpetneho razu na
ukor kineticke energie strely? Ze by byl problem s nadzvukovou rychlosti
se mi nezda, co by jako v cili meli pri tom zamerit???