slovensky termin

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 7 10:59:57 CET 2014

myslim, ze je to prave naopak. Absencia nespojitosti (ziadne skokove
zmeny) sa prejavi ako pritomnost spojitych derivacii az do vysokych radov.

Vo fyzike sa to zrejme neuci, lebo tento parameter uz nesuvisi so
"zakladnou" fyzikou a komplikuje to rovnice. Ked som si ale studoval
veci k tomu regulatoru tak vyzera ze pre dynamiku realnych priemyselnych
systemov to je pomerne dolezity parameter. Skokova zmena zrychlenia nie
je neprijemna len vo vlaku, parabolicky nabeh a dobeh riesi vela veci :-)

b.