slovensky termin

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 6 23:55:53 CET 2014

Minul jsi cíl jen asi o jeden femtobarn (ne inverzní) :-)

Na takovéhle překlady nejraději používám právě WiKi. Najdu si to v angličtině a pokud adekvátní článek existuje v češtině, je vyhráno. Tedy jak v češtině, tak slovenštině je to ryv a já jsem si dnes večer mohl přidat nové slovo do svého osobního slovníku :-)

Jakub Šerých

BTW ani Utlouk to slovo nezná :-)