SD karta a NTFS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Prosinec 6 12:53:17 CET 2014

No jestli se nepletu (a v tomto se nepletu), tak se to deje tak, ze nejdriv
se data nakopiruji nekompresovane (zapis cislo 1), pak se komprimuji
(cteni+zapis c.2)
Navic predpokladam to bude delat hromadu mezizapisu metadat a zurnalu...
IMHO nic moc:)
Navic pokud jsou soubory opravdu hodne male (ale uz nepamatuji hranicni
velikost), tak si je NTFS zapise primo do MTF...
Marek