Programování Atmega

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 5 23:54:13 CET 2014

Jo jo, mám rád *.png bez *.jpg artefaktního bordelu...

http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/V8UQb.png ;-)

Při popisu ovládání oken obvykle neříkám "vpravo nahoře", ale využívám
kombinace textové a obrazové informace.

Jakožto uživatel Linuxu (a kdysi odkojený DOSem) se určitě nezříkám
příkazového řádku a s ním spojených věcí, ale "vocaď až pocaď".

Když jde něco šikovně naklikat, je to obvykle intuitivnější a člověk k
tomu nepotřebuje vyhraněně matematicko-lingvistický mozek...

--
Jirka