Bistabilní relé

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Prosinec 5 22:02:32 CET 2014

Mne to fungovalo so vsetkymi co som skusal. Ked bude zapojenie uplne
symetricke tak tam bol nejaky problem (uz si nepamatam co presne, su to
4 roky). Preto som pridal rezistor k jednej cievke aby sa to trochu
rozvazilo a preklapa sa velmi spolahlivo.
b.

p.s. uz by bolo nacase tie hodiny dokoncit :-)