Bistabilní relé

Pátek Prosinec 5 18:29:12 CET 2014

Hezký večer,

     to pamatování si stavu po vypnutí napájení asi není nutné, ale
určitě to není nic proti. Jak jsem psala, dělat to pro sebe, tak to
udělám asi úplně jinak, ale pro sebe to nedělám.

     Já vím, nejjednodušší je, se na to vybodnout a poslat souseda do
háje. Jenže to se snadno řekne a hůř provede.

     Již tu padlo, že to krokové relé je naprosto ideální součástka, jen
kdyby se dělalo i v jiném provedené, než jen na DIN lištu.

Saša Svobodová

> Nějak jsem měl za to, že bistabilní relé si svůj stav pamatuje i po
> vypnutí napájení. Proto MCU s integrovanou EEPROM. Pokud jsem se
> mýlil, stačí BKO libovolné konstrukce, třeba té od Danyka.
>

> Pro případ že bych se nemýlil upozorňuji, že je hlavně vhodné
> sousedovi zatajit programovatelnost, jinak si časem začne vymýšlet
> různé úpravy, když je to tak snadné:-)
>

> PH
>

> Od: Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz <mailto:OK1CJH na seznam.cz>
>
>     by stačilo jedno hradlo D zapojit jako děličku dvěma a za to dát
>     běžné relé.
> [...]

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2015.0.5577 / Virová báze: 4235/8686 - Datum vydání: 5.12.2014