Re: Bistabilní relé

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pátek Prosinec 5 16:00:55 CET 2014

Zdravím,

by stačilo jedno hradlo D zapojit jako děličku dvěma a za to dát běžné relé.
Procesor mě připadá zbytečný luxus.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 5. 12. 2014 15:58:04
Předmět: Re: Bistabilní relé

"

Nebo tam dát malý procesor s interní EEPROM a k němu MOSFET, nebo triak na
spínání. Bude to určitě levnější.

PH

Od: Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>

"ano, krokové relé je to co hledám. Také se mu říká impulsní a nebo
paměťové. To všechno jsem našla. Stejně tak, jako jejich elektronické
varianty.

Bohužel relé do DIN lišty je veliké a drahé. Ačkoli jedno i druhé je
věc názoru, ale tak mi to soused řekl. Hlavně to drahé zdůraznil. Kdyby
takové relé existovalo i jako součástka do plošného spoje, byl by to
ideální kandidát. Ale, bohužel, takové nenacházím.