Bistabilní relé

Pátek Prosinec 5 15:55:10 CET 2014

Dobrý den,

	ano, krokové relé je to co hledám. Také se mu říká impulsní a nebo
paměťové. To všechno jsem našla. Stejně tak, jako jejich elektronické
varianty.

	Bohužel relé do DIN lišty je veliké a drahé. Ačkoli jedno i druhé je
věc názoru, ale tak mi to soused řekl. Hlavně to drahé zdůraznil. Kdyby
takové relé existovalo i jako součástka do plošného spoje, byl by to
ideální kandidát. Ale, bohužel, takové nenacházím.

Saša Svobodová